.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرده برداری از یک سکانس از جلسه رای اعتماد به آشتیانی
وقتی نماینده اردبیل « فياضی »را نقش بر زمين كرد!
شمال نیوز : وي در همين حال و بشكل ناخواسته با عبدالوحيد فياضي عضو كميسيون آموزش مجلس كه در حال مصاحبه با يكي از شبكه هاي سيما بود به شدت برخورد نموده و وي را نقش زمين كرد!...

شمال نیوز : نماينده مردم اردبيل در مجلس شورای اسلامی در حاليكه به سرعت از جمع خبرنگاران مي گريخت در خصوص فيلمی كه علیرضا زاکانی به نمایش گذاشته بود گفت : "من روزه سكوت گرفتم" ؛ وی در همين حال و بصورت ناخواسته با عبدالوحيد فياضی كه در حال مصاحبه با يكی از شبكه های سيما بود به شدت برخورد نموده و وی را نقش بر زمين كرد! 

به گزارش جار پرس ، كمال الدين پيرموذن در حاليكه به سرعت از جمع خبرنگاران حاضر در مجلس شوراي اسلامي مي گريخت در خصوص فيلمي كه علیرضا زاکانی به عنوان مخالف سوم به نمایش گذاشته بود و مربوط به تحصن آشتیانی در دانشگاه امیر کبیر بوده است به خبرنگار پارلماني جارپرس گفت : "من كليپ را نديدم ، من روزه سكوت گرفتم."

وي در همين حال و بشكل ناخواسته با عبدالوحيد فياضي عضو كميسيون آموزش مجلس كه در حال مصاحبه با يكي از شبكه هاي سيما بود به شدت برخورد نموده و وي را نقش زمين كرد!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تبریک سال نو 29 آبان 1393
نگران نباشید ... .خصوصا ورزش بیمار محمواباد نیاز به دگردیسی اساسی داره
نا شناس 29 آبان 1393
چقدر عجله کردید سال بعد وقت نقش بر زمین شدن است
یه فرشته 30 آبان 1393
کسی جرات نداره یه بچه نوری رو نقش بر زمین کنه ... میدیم
اکبر ...... 30 آبان 1393
همین آقای فیاضی وقتی رد صلاحیت شد قش کرد سپس به پابوسی آقای ....رفت آنگاه صلاحیتش تایید و حالا دیدید چه می کند انشا اله مردم شریف محود آباد در دور بعد به او نشان خواهند داد که از یک من ماست چقدر می توان کره گرفت.
........ 30 آبان 1393
سال بعد معلوم میشه. ناطقم میگفت من فیاضی رو نقش بر زمین میکنم ولی طفلی خودش نقش زمین شد.خداییش به ااندازه سی سال ناطقم تو این سه سال کار نکرده؟؟؟؟؟بی انصاف نباشیم دوستان.
نا شناس 30 آبان 1393
آقای محترم چرا به دکتر فیاضی تهمت می زنید، اگر نیاز باشد از ساری بلند می شوم میآم نور در دور بعدی انتخابات به ایشان رای می دهم. دکتر فیاضی دندان غول قدرت و ثروت را شکست. خیلی برای دکتر احترام قايل هستم.
نوری ریکا 30 آبان 1393
متشکرم از آقای ساروی ولی اونهایی که از این موضوع خوشحال شدن نوری یا محمودآبادی نیستن.نور و محمودآباد به این مرد افتخار میکنن
چمستاني 1 آذر 1393
ما يادمان هست شمال جون شما يادت باشه خوشحاليم كه بچه هاي فياضي بيت المال را غارت نكردند برويد اصل رسانه داري را ياد بگيريد بعد برا مردم نور و محمود اباد تصميم بگيريد فياضي دوبار نماينده ما ميشود
نوري 1 آذر 1393
درود بر فياضي
محمود آبادی 30 آبان 1393
دکتر فیاضی مردی از تبار آسمان است ..زندگیش زندگی علویست...از خدا بترسید بیهوده تهمت نزنید
لاریمی 30 آبان 1393
ذرود بر فیاضی عزیز
مجتبی خنکداری 1 آذر 1393
دستی را که خدا گرفت و بلند کرد هرگز نقش بر زمین نخواهد شد
خداوند نگهدار دکتر فیاضی باشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.